en sjuk natt

Asså guud..
Jag har haft en av de värsta upplevelserna i mitt liv inatt.
Jag drömde att jag hade så jävla ont i nedre delen av magen, vaknar upp och så har jag det också.. Jag gick ner på toa, och bara satt där, blev jätte varm, och yr och trodde jag skulle svimma, så jag ropade på mamma så kom hon ner, och då kom det lock för öronen och allting kändes "luddigt" (om ni förstår vad jag menar?) sen kom känslan av att jag skulle spy, så mamma gav mig en hink (för jag satt ju på toaletten), och när jag tittade ner i den, så försvann locket, och känslan av att jag skulle spy. Mitt mag ont satt kvar, men det blev så mycket bättre. Sen gick mamma upp och la sig igen, och jag satt kvar på toa en stund till, sen började det klia lite på magen, och då kände jag hur svetten nästan rann från mig, trots att jag var iskall utan på huden liksom. jätte skumt, och jätte läskigt! men jag lyckades somna om och vaknade upp med en förkyldning innan istället..
Så idag stannar jag hemma, eller mamma sa åt mig att stanna hemma faktiskt.. inte så konstigt kanske..
Vi hörs lite senare.. PUSS!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0