godmorgon

VEM

Vem är i rummet med dig? våra hundar, titti och tindra (:
Vem fick du senaste sms av? Johan <3
Vem tänker du på nu? Johan <3
Vem pratade du senast i telefon med? Mamma :)
Vems hus var du senast i? Johans, om inte vårat räknas då ;)
Vem önskar du var med dig nu? Johan
Vem är din favoritsläkting? Carroo! (:

VAR

Var är din mobiltelefon? på min mage (:
Var handlar du mest? Oj, hm, H&M tror jag :)
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Min BHC tröja, från intersport <3
Var åkte du senast bil? Oj, jag vet inte, så länge sedan :S


VAD

Vad åt du senast? tacos
Vad drack du senast? mjölk
Vad är det för färg på dina byxor? Ljusblå
Vad är den närmaste saken som är blå? Vattenflaskan som står i fönstret..
Vad har du på fötterna? Sockar
Vad är din favorit färg? Rosa och svart :).
Vilken film såg du senast? Jag vet inte, :o 2012 tror jag, eller kanske the woman..
Vad hör du just nu? Tindras andetag&tvn (:

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Jaaa! (:
Hånglat på en bio? Japp :)
Hånglat i skogen? aa, haha (:
Tyckt att din kusin är het? Ja, var ihop med min kusin när jag var 4 och han var 3, haha! och sen var jag kär i min kusin när jag var typ 5, haha! incest!
Sovit naken? Japp! :)

Kört över hastighetengränsen? Aaa då :)
Målat om ditt rum? nej ;(
Dansat framför en spegel? Jaa, så fult!
Fått hicka? Japp :)
Dumpat någon? Mm
Stulit pengar från en kompis? Nej, bara från Johan :D haha!
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Det tror jag inte.. haha!
Varit i slagsmål? Naaaeee, haha!
Smugit ur ditt hus? Jaa, ihih!
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ja…
Hånglat med en främling? ja, typ.
Älskar eller saknar någon nu? Älskar och saknar många.. :( <3


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0