happy day!

Hej!
Jag är på så otroligt bra humör idag! Och jag önskar att min skoldator hade en webcamera! hade varit roligt att lägga upp lite bilder! :)

Idag har jag varit på handledarkurs med mamma! så skönt att få den gjord, nu väntar jag på körkortstillståndet (eller vad det heter..), och sen ska jag börja övningsköra! sitter även och letar efter körkortsböcker som ska beställas snart! Sen ska jag kolla efter tid till riskettan! så den är gjord också, åh jag är så taggad och glad och ja! haha!
Kvällen spenderas med Älskling och hans familj, det blir tacos ikväll och massa mys! Ja, vi hörs imorgon!
PUSS!!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0