I, I can change the world

Hej!
Sitter hemma nu, är så himla frusen!! Det är jättejobbigt! :( Har fortfarande ont i huvudet också, och sen saknar jag min Johan :( Trodde han skulle komma hit idag, men det gjorde han inte :( menmen..
Hur har ni det idag? Idag tänkte jag fortsätta läsa min engelska bok jag började på imorse, den verkar jätte bra! sen ska jag nog kolla klart på Tristan och Isolde också! :) Sen kolla på lite Cougar town med kanske? får se! Har massa skolarbeten som jag måste göra klart med, jättejobbigt! :( Men får ta igen det i helgen eller något, vi får se!
Nej, nu ska jag börja läsa engelska boken tror jag, PUSS!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0