I'll be you dream, I'll be your wish, I'll be you fantasy

HUR TYPISKT?
Just idag, när INGENTING ska stoppa mig ifrån att gå till skolan, så har jag ondare i halsen än vad jag haft på hela jävla veckan ?! fan vad arg jag blir.

Okej, hej och godmorgon på er!
Vi ska gymma idag på idrotten, det som jag vill göra mest. tror ni jag får det? nej såklart inte. fan. så ska spendera 3 timmar med att titta på när alla andra gör det typ, KUL. menmen.
Efter skolan ska jag och Johan gå och kolla priser på det gymmet vi vill träna på, och kanske teckna det idag, vi får se.. Sen ska jag nog lämna in min mobil med(har två "pixel-fläckar" eller vad man ska kalla det som bara uppstått ?! ena kom när jag inte använde mobilen på två veckor, och sen några veckor senare, så uppstod den andra :s) jätte knasigt! Men vi får se! Sen ikväll ska Johan på klassfest och jag ska sitta hemma.. Hade jag inte haft ont i halsen skulle jag börjat träna, typ gå ut och springa och köra något zumba pass eller liknande, men nej då. Men imon om jag mår bra ska jag och Johan ut och springa, det blir nog roligt :)
Men medans jag är i skolan och har idrott, så får ni titta på denna söta sjuka nalle jag hittade på google! :)

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0