Måndag

Godmorgon!
Jag sitter här och har precis letat kläder och även duschat, var skönt att börja morgonen med en dusch direkt :)
Nu ska jag bara äta frukost, och sen tar jag busssen till skolan vid 9 :)
Idag mår jag mycket bättre, och jag hoppas det håller i sig! Det beror väl lite på vad skolsköterskan säger också.. Ska dit idag och kolla min hals, för jag har ju haft ont i mer än två veckor nu, och mamma tyckte den var lite svullen, och Johan tyckte han såg någon enstaka vit prick på mandlarna, så jag hoppas inte jag börjar få halsfluss! det märker vi!
Nu ska jag äta frukost!
PUSS!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0