pain in my head.

Hej!
Jag sitter på min No lektion, ska egentligen göra ett kollage med bilder blablabla. Men jag är så trött och har så ont i huvudet, så jag orkar inte.. kan göra det hemma istället..
Asså shit, jag har så ont i halsen med, fattar inte hur jag kan få alla jävla sjukdomar typ. okej, nej inte alla men ni förstår.
Hinner tyvärr inte hämta den grejen jag skulle hämtat imon, utan jag får fixa det imon istället.. men det blir nog bra!
Så istället ska jag hem efter skolan, åka och klippa mig, åka hem och sen åka och lämna kryckorna till Johan och sen hem igen antar jag, jag har ingen aning...
Vi hörs hemma sen!
PUSS!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0