Sweet

hej!
Jag sitter i skolan, som vanligt nu för tiden.

Imorse hade vi Fotografering A. Vi lärde oss hur en kamera fungerar lite, eller ja gick igenom lite olika inställningar och sånt på kamerorna. Sedan gav vi oss ut på uppdrag. Skulle ta 3 olika bilder i 5 olika miljöer. Och jag tänkte vara snäll och lägga upp mina bilder som jag tog idag. Men det gör jag i ett annat inlägg! :)
Nu i eftermiddag har vi Naturkunskap A. Förra veckan var jag sjuk, och vet alltså inte vad vi gjorde då. Men denna veckan är jag frisk och pigg, so let's go! Ska bli kul, för NO(naturkunskap), var det jag gillade bäst på högstadiet! :)
tänkte lägga upp en bild på mig nu, men jag har ju inga på den här datorn, så det blir lite jobbigt. Men om ni väntar ett tag så ska jag lägga upp mina 5 collage jag gjorde på Foto lektionen! :)
PUSSPUSSPUSS!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0