The Joneses

Hej igen!
Jag börjar om 10 minuter, och då ska vi kolla på film! ska bli så roligt! Ska kolla på en film om extrem marknadsföring, och jag tror nog den är bra faktiskt, läste att Demo moore är med i den iallafall! :)
Blev tyvärr ingen lunch med älsklingen idag, han åkte hem istället för han slutade typ vid lunch eller vad det var, hihi! Men jag får träffa honom senare ändå, för jag ska hämta min moppe hos honom efter jag och mamma varit och köpt en födelsedagspresent till honom!! Eller vi ska beställa den ;) hihi!
Nej, men nu börjar min lektion strax, och jag måste gå på toa först, haha!
PUSS
Filmen vi ska kolla på strax (:

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0