två skuggor som ler..

Hej och godmorgon!
Jag sitter i soffan, ska snart gå och fixa till lite frukost, men tänkte att jag skulle blogga först (:
Idag är det en bra dag, idag är det är speciell dag! varför får ni veta om någon timma ;)
Iallafall, jag ställde klockan på 05.35, men vid kl 6 så frågade Johan om vi inte kunde ta 07.43 bussen istället, så de ska vi göra sen istället, men det typiska är ju att jag har ingenting att göra nu, kan inte somna om, finns ingenting att göra på datorn (utom att blogga då), men ja, ni fattar!
Förresten, mitt bankkort har slutat fungera.. IGEN?! ja, eller jag tror att det är så att chippet har slutat fungera, för det funkade när jag drog kortet i förrgår iallafall.. Men ja, så jag kan inte ta ut pengar, inte handla med det, INGENTING. och just nu med, när jag behöver ha pengar, måste betala klippningen från i tisdags, kan antagligen hämta ut min mobil idag, och vi ska åka och hämta Johans halsband.. ja, det blir mycket pengar iallafall, så ska gå till banken idag och kolla om jag kan ta ut pengar där, grejen är bara det att jag inte har en enda liten susning om hur man gör, HAHA!
Kanske kan ta en outfit bild sen, om jag hinner och orkar, tar nog bara en med mobilen, men den mobilen jag har nu tar jättefina bilder!
Vi hörs senare då, PUSS!
Sånt här bankkort har jag :)

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0