Vitamin Well

Godmorgon!
Jag sitter i skolan som vanligt!! Börjar om typ 25 minuter, med Foto :D ska bli roligt! :)
Sitter just nu och dricker en Vitamin Well och försöker bli lite piggare, går dock inte så bra, hah ;)
Idag efter skolan, ska jag iväg och göra en sak (hemligt, för Johan får inte veta vad ;) sen ska jag åka hem, hämta moppen, och kanske åka och hämta Johan, sen ska jag klippa mig, haha! Johan ska följa med för han ska hålla mig i handen när hon nopprar mina ögonbryn, HAHA!
Nej, jag ska fortsätta kolla runt lite på internet, så hörs vi senare! :)
Denna dricker jag just nu (:

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0